Inapoi la Secretariat Computerizat

Referintele

Referintele se plaseaza de obicei în partea stânga a colii de hârtie, sub data în cazul formei bloc, sau pe aceeasi linie cu data care se plaseaza în partea dreapta în cazul formei dantelate.
Referintele sunt incluse în scrisoare în scopul identificarii cu mai mare usurinta a directiei, serviciului sau lucratorului care se ocupa de problema respectiva, precum si pentru o facilitare a repartizarii corespondentei. Referintele Referintele se introduc prin abrevierea "Ref." (reference) si includ initialele numelui lucratorului, a dactilografului sau stenografului (separate între ele printr-o diagonala, iar la firmele americane prin doua puncte) precum si diferite numere de ordine emise de secretariat sau registratura, numarul de dosar al contractului etc.

precedenta<............>urmatoarea
Cursul ofera informatii cu privire la modul de administrare al activitatii de sectretariat computerizat si comunicare.
Echipa Cursuri Gratis Online iti ofera posibilitatea de a te perfectiona in domeniul secretariatului si al comunicarii, fara taxa de participare.