Inapoi la Secretariat Computerizat

Registrul de corespondenta

Registrul de corespondenta al unei companii contine datele referitoare la documentele primite din afara companiei, documente expediate catre destinatari din afara companiei, sau documente cu circulatie interna. El constituie dovada oficiala a circulatiei corespondentei companiei.
Registrul de corespondenta este completat de receptionera sau secretara companiei.
Coloanele unui registru de corespondenta sunt:
- Numar de înregistrare - este unic si va identifica respectivul document; numerotarea se face în ordine crescatoare, cu pasul de incrementare 1
- Data înregistrarii - reprezinta data la care este înregistrat respectivul document
- Tipul documentului - documentul poate fi de tipul expediat sau primit; aceasta coloana nu este obligatory
- Numarul documentului - se refera la numarul înscris pe document; daca documentul se expediaza în afara companiei, sau daca este intern, numarul poate fi acelasi cu numarul de înregistrare
- Data documentului - reprezinta data de expediere a documentului; daca documentul se expediaza în afara companiei, sau daca este intern, data poate fi aceeasi cu data de înregistrare
- Expeditor: - numele, prenumele, departamentul si denumirea companiei la care se trimite documentul
- Continutul - o scurta descriere a documentului
- Observatii - aici sunt comentarii suplimentare referitoare la respectivul document

precedenta<............>urmatoarea
Cursul ofera informatii cu privire la modul de administrare al activitatii de sectretariat computerizat si comunicare.
Echipa Cursuri Gratis Online iti ofera posibilitatea de a te perfectiona in domeniul secretariatului si al comunicarii, fara taxa de participare.