Inapoi la Secretariat Computerizat

Oferta catre mai multi clienti

Oferta se întocmeste în general în scopul de a stimula cererea clientilor potentiali, sau în mod special ca raspuns la cererile de oferta transmise firmei de partenerii de afaceri.
Ea sta la baza declansarii negocierilor contractuale. Având în vedere aceste considerente, oferta trebuie sa contina urmatoarele categorii de informatii:
a) date de identificare a ofertantului:
- antetul cu denumirea firmei;
- adresa cu telefon, fax, cod pentru posta electronica (E-mail);
- optional numele managerului care reprezinta oficial firma si/sau numele persoanei fizice care se ocupa de tranzactie.
b) date referitoare la obiectul ofertei:
- denumirea produsului/sortimentelor;
- cantitate;
- câteva caracteristici tehnice de baza si date privind calitatea.
c) pretul de oferta, orientativ sau ferm;
d) date referitoare la termene de plata, conditii de plata si garantie;
e) date referitoare la transport, ambalare, etichetare si altele;
f) validitatea ofertei, adica termenul pâna la care pretul de oferta, în primul rând, ramâne valabil.
Oferta se incheie cu o formula de politete apoi data, numele si semnatura expeditorului

precedenta<............>urmatoarea
Cursul ofera informatii cu privire la modul de administrare al activitatii de sectretariat computerizat si comunicare.
Echipa Cursuri Gratis Online iti ofera posibilitatea de a te perfectiona in domeniul secretariatului si al comunicarii, fara taxa de participare.