Inapoi la Secretariat Computerizat

Memorandum-ul sau Nota Interna

În întreprinderi, institutii, se practica în mod uzual comunicarea între compartimente, servicii, birouri sau persoane, prin intermediul memorandum-ului.
- Proiectarea documentului
Un document se tip memorandum contine doua elemente: antetul si mesajul.
Antetul memorandum-ului contine:
- denumirea: NOTA sau MEMORANDUM
- destinatarul
- expeditorul
- data
- subiectul sau motivul.
Evident atât expeditorul cât si destinatarul sunt nume de persoane.
Aceste note interne servesc pentru convocari, invitatii personale, sedinte, reuniuni etc.
În functie de natura notei interne se completeaza mesajul acesteia.
Proiectul unui document tip memorandum mai necesita si câteva operatii suplimentare de tehnoredactare:
- plasarea titlului în centru
- alegerea dimensiunii caracterelor si a stilului de scriere
- trasarea liniei orizontale de separare a antetului.
MEMORANDUM (document MEMO)
CATRE: Dna. Director Economic IOANA POPA
DE LA: Manager
DATA: 12/03/2007
SUBIECT: Activitate pe primul trimestru
Întâlnirea pentru discutarea încasarilor obtinute de firma în primul trimestru din anul 2007, va avea loc pe 23 Martie 2001, de la ora 16 PM la ora 19PM.
Va rog sa pregatiti urmatoarele:
- Încasarile obtinute pe primul trimestru;
- Încasarile prevazute pe al doilea trimestru;
Noile masuri de îmbunatatire a activitatii preconizate.
Daca exista vreo problema, va rog contactati-ma personal
-SC DC SRL STR. PANDURI NR. 23, SECTOR 2 BUCURESTI

precedenta<............>urmatoarea
Cursul ofera informatii cu privire la modul de administrare al activitatii de sectretariat computerizat si comunicare.
Echipa Cursuri Gratis Online iti ofera posibilitatea de a te perfectiona in domeniul secretariatului si al comunicarii, fara taxa de participare.