Inapoi la Secretariat Computerizat

Redactarea unei scrisori de reclamatii

Aspecte generale: Clientii sunt deseori în situatia de a avea nemultumiri si, ca urmare, sa transmita o scrisoare de reclamatie.
Situatii cum ar fi:
- livrari incomplete;
- marfuri livrate deteriorate;
- produse care nu corespund specificatiei;
- produse care se defecteaza în termenul de garantie;
- servicii de proasta calitate;
- impolitetea,
sunt toate situatii care necesita comunicare sau reclamatii adresate celor în drept pentru a remedia situatia.
Continutul scrisorilor de reclamatie:
Redactarea continutului trebuie sa tina seama de urmatoarele aspecte:
- aveti grija ca reclamatia sa fie precisa;
- prezentati fapte, nu generalizari vagi;
- daca reclamatia se refera la un produs care nu functioneaza cum trebuie si ati încercat sa faceti ceva ca sa-l puneti la punct, mentionati despre ce este vorba.
- este placut sa crezi ca o scrisoare politicoasa, prietenoasa, va da cele mai bune rezultate, dar nu este adevarat;
- metodele mai dure sunt singurele care au efect;
- aratati ca reclamatia se refera la neajunsurile provocate si, în acelasi timp, va sprijini furnizorul sa îmbunatateasca produsul / serviciul iar dumneavoastra veti putea ramâne clientul sau.

precedenta<............>urmatoarea
Cursul ofera informatii cu privire la modul de administrare al activitatii de sectretariat computerizat si comunicare.
Echipa Cursuri Gratis Online iti ofera posibilitatea de a te perfectiona in domeniul secretariatului si al comunicarii, fara taxa de participare.