Inapoi la Paza si Stingerea Incendiilor

Comunicarea la locul de munca

1.Primirea si transmiterea informatiilor
1.1. Informatiile sunt primite/transmise prin utilizarea formelor de comunicare specifice.
1.2. Informatiile primite/transmise sunt reale, complete, exprimate într-un limbaj specific.
1.3 Comunicarea este realizata în conformitate cu procedurile interne, cu respectarea raporturilor ierarhice, operative si functionale.
1.4 Primirea/transmiterea informatiilor este realizata eficient prin utilizarea aparaturii de comunicare din dotare.
1.5 Informatiile referitoare la pericolele observate sunt transmise operativ.
1.6 Întrebarile pentru obtinerea de informatii suplimentare si clarificari

2.Comunicarea interactiva
2.1. Problemele profesionale sunt discutate si rezolvate printr-un process acceptat de toti membrii echipei.
2.2. Deficientele constatate în timpul desfasurarii activitatii de acordare a asistentei tehnice de specialitate pentru prevenirea incendiilor sunt comunicate prompt celor vizati si sefilor ierarhici.
2.3. Comunicarea este realizata într-un limbaj specializat, la predarea/primirea schimbului sau ori de câte ori este nevoie.
2.4. Punctele de vedere proprii sunt argumentate clar si exprimate fara retinere.
2.5 Divergentele aparute sunt rezolvate cu calm.

3.Raportarea activitatilor
3.1. Activitatile sunt raportate conform procedurilor interne.
3.2. Raportarea activitatilor este efectuata periodic si ori de câte ori este necesar, cu respectarea raporturilor ierarhice.

Gama de variabile
Informatiile pot fi primite/transmise:
- oral: direct, prin telefon, prin aparate de emisie-receptie, etc.;
- scris: note interne, corespondenta, etc.
-Tehnici de comunicare specifice: avertizare sonora, avertizare luminoasa
-Proceduri interne: semne, semnale.
-Divergente: încalcari ale normelor de prevenirea si stingerea incendiilor, probleme constatate la intrarea în tura, etc.

Ghid pentru evaluare
Cunostinte:
- schema organizatorica si raporturile ierarhice si functionale;
- terminologie de specialitate
- reguli si norme de conduita;
- proceduri interne de comunicare;
- instructiuni de utilizare a aparaturii de comunicare din dotare.
Aptitudini, atitudini, deprinderi:
- calm;
- discernamânt;
- promptitudine;
- corectitudine;
- disponibilitati de comunicare;
- adaptabilitate în situatii neprevazute;
- respect.
La evaluare se va urmari:
- claritate si coerenta în exprimare;
- capacitatea de a comunica într-un limbaj specializat, adecvat, clar, concis;
- modul în care respecta raporturile interne si functionale la transmiterea informatiilor.

precedenta<............>urmatoarea
Cursul ofera informatii cu privire la modul de administrare al activitatii de paza si protectie impotriva incendiilor intr-o unitate economica.
Echipa Cursuri Gratis Online iti ofera posibilitatea de a te perfectiona in domeniul pazei si protectiei impotriva incendiilor, fara taxa de participare.